Maritbrud Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei Det er kanskje som å lete etter nåla i en høystakk med godt utvalg ;-)men jeg spør likevel: Er det noen som kan anbefale en flink blomsterdekratør i Oslo?
Mininni Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Det kommer selvsagt litt an på hvilken stil du er ute etter, men hvis du er ute etter noen til å lage brudebukett/brystbukett/oppsatser mv kan jeg i alle fall anbefale Anne Minas Blomsteratmosfære på Skøyen. De lagde min bukett, jeg var kjempefornøyd, og fikk masse skryt for den! Smak og behag, selvsagt, men hun jeg brukte (Anniken) var veldig flink til å komme med forslag og samarbeide med meg for å finne ut av hva jeg ønsket meg. Men det er som du sier - det er utrolig mange flinke i Oslo, så det er grenser for hvor galt det kan gå!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 jeg vil anbefale blomsterdekoratørene på Fyrstikktorget!! Hadde med et bilde av en bukett jeg hadde sett i et blad, unik og orginal. Det var ikke noe problem for dem å fikse, og resultatet ble bedre enn bildet !
Maritbrud Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Har den bedriften et navn, evt. nettside?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 fant bare mailadressen deres: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå