Gå til innhold

Sønnen min blir et ekte mannfolk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 1 år og 10 mnd, og høyt og lavt hele tiden, noe som fører til en del knall og fall. Jeg har pleid å ta ham på fanget og blåse på det vonde, og nå har han visst oppfattet sammenhengen. Hvis han mister en legokloss på tåa, kommer han hinkende bort til meg, sier "vont!" og venter på at jeg skal blåse og dulle litt. Såååå lik faren sin, ved den minste lille skade eller forkjølelse blir han supersyk og må trøstes og dulles med.

Heldigvis ser det ut til at lillegutt har en dose empati, for ofte må jeg blåse på legoklossen også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...

Gjest irismor
Skrevet

Tidlig krøkes for å bli et ekte mannfolk hihi....

Skrevet

Min sønn på snart 4 år blir ikke noe mannfolk vertfall :( Han skal ikke trøstes, bare om det har gått skikkelig skikkelig galt. Og ikke alltid han vil trøstes da heller, vertfall ikke h aplaster på!!! Han ramlet med hodet først i asfalten her i sommer, skallet pannen nedi så det blødde masse, men det var ikke snakk om noe plaster, det gjorde vertfall vondt!!! Også gikk det 2 sekunder så var han klar til å leke igjen. Det var visst mamma som fikk mest vondt den gangen ja :)

Skrevet

Ha-ha, så herlig:) Høres ut som han er på vei til å bli ett skikkelig mannfolk ja:)

Har en gutt på samme alder og han er likedann! Meeeeen om han blir en ekte mann vet jeg ikke, med mindre Jan Thomas er en ekte mann da....:) Han leker med sminkekoster og sølvstaker aller helst, elsker å smøre meg og seg selv med krem i ansiktet, en leppepomade kan utløse en haug av følelser hvis han ikke får leke med den og han tåler ikke bli skitten på hender eller klær.... ha-ha, søte lille gutten min:)

Skrevet

Sønnen min gjør også slikt! Han elsker å kile seg i ansiktet med pudderkvasten min, og han pleier å sette på seg storesøsters rosa barbie-diadem og gå rundt med en høytidelig mine. I går fikk han tak i en pumpeflaske med fuktighetskrem på badet, og stod der helt salig og smurte inn hele hodet med store mengder krem. Hvis han får sand, mat eller liknende på hånda sitter han og holder den fram og sier "møkka!", og nekter å gjøre noe før man får tørket ham.

Men mannfolk kan da også like å stelle å pynte seg? Fothåpentligvis uten å vippe over til å bli en Jan Thomas!

Skrevet

Ha-ha, så gøy, det høres ut som min sønns likemann det der:) Favorittdyret er forøvrig hest....:) Han får en lillesøster nå om 7 uker så vi får se da om han rapper alle hennes rosa ting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...