Melkedrøm Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Jeg hadde termin igår, og har hele tiden trodd jeg skulle få babyen i januar- det skjedde altså ikke.. Derfor synes jeg det nå er på tide at vi får hilse på den lille krabaten:) Planen er dermed å se på alt det bra som går på tv'n ikveld (dyrlegene, grey, medium) og slappe av og kose meg- før jeg så reiser på sykehuset i natt. Da slipper jo sambo å reise hjem fra jobben midt på dagen, og kan heller være med på hele seansen Jeg synes dette var en ypperlig plan, nå gjenstår det bare å få den godkjent hos den lille i magen.. Er det noen andre som har lagt planen klar også? Og hvordan har dere evt tenkt å få planen godkjent fra hovedrolleinnehaveren...
nr 4 er her<3 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 litt tidlig for meg å legge en plan ennå men skal krysse fingrene for at du kommer deg avgårde inatt:)
mammantilverdensbestebarn Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg hadde også termin i går, og tenkte som deg at jeg skulle føde i januar! hehe... men det ser ut til at tusta inni her trives godt, så jammen ble det over termin denne gangen også. I kveld kjenner jeg en del murringer i rygg og mage, så håper det blir sykehuset på meg også i natt;) Får vel bli en kopp cappucino med masse kanel, og kanskje jeg får med meg mannen på en runde, så bør det vel bli fart på sakene;) hehe... Lykke til med den forestående fødselen
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Misunner deg ikke å gå overtid. Jeg prøvde alt mulig for å sette i gang fødselen. Drakk lakrisrot-te, kjørte bil på humpete veier, hadde sex osv. Har hørt at lakserolje skal virke veldig bra, men at det er helt forjævlig og ikke til å anbefale i det hele tatt. Virket på moren min, hun tok det og fødselen begynte et halvt døgn etter på eller noe. Forresten vil jeg anbefale deg å prøve å være mest mulig uthvilt hele tiden. Jeg ble satt i gang om morgenen og det gikk et døgn nesten før hun kom ut, da var jeg passe utslitt. Fikk liksom aldri tatt igjen søvnen etter fødselen, pga amming og nattevåking og sånt. Så sov og sov og sov. Lykke til!
mammantilverdensbestebarn Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Sist gang jeg skulle føde hadde jeg murringer hele dagen, og på kvelden hadde vi sex... et kvarter etter vi var ferdige med sexen, gikk vannet! Så det satte fart på sakene her i alle fall! Men er sikkert forskjellig fra person til person!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå