Sansara *fødeklar* Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei! Endelig er den første delen av reisen unnagjort. Jeg har vært på Ultralyd og kommet til at jeg er 12+4. Deilig. Babyen sprellet og jeg tror jammen jeg så en tut der også. Det betyr at jeg blir mamma til totalt 3 gutter. Fint det. Jeg håper jeg får en fin og litt mindre bekymringsfull tid her inne hos dere på 2. trimester og gleder meg til reisen videre.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Velkommen velkommen. Så deilig å være over "grensa". Nyt tiden fremover:) Jeg er i uke 25.
Leen Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Heihei...jeg har også kommet over den magiske grensen, og entrer nå 2.trimester. Veldig deilig. Men jeg har hørt rykter om at 2.trimester er laaaang. Jeg er bare glad for at våren og sommeren står for tur. Da går tiden ofte litt raskere.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg synes egentlig 2. trimester har gått ganske fort så ikke fortvil. Det er kanskje fordi jeg ikke tenker så mye på at tiden må gå så fort lengre. Det gjorde jeg nemlig de første ukene. Lykke til begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå