Nit@™ Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Går på ganske stor dose kortison nå. Har alltid synes kaffe lukter godt, og drikker av og til kaffe selv. Men nå så vrenger magen seg når jeg kjenner lukta. Sto opp i dag tidlig, og mannen hadde kokt kaffe før han dro... Det gikk jo som det måtte det da ;o) Er det en vanlig bivikning? Lurer på om jeg må be mannen koke kaffe i campingvogna snart ;o)
Nit@™ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2008 Den datt fort ned. Er det noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå