fiona71*2pp Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Er sulten, har småspist hele dagen, og går bare å tenker på hva jeg vil ha til middag... Skulle nesten tro jeg var "ventende" Vi er så kjedelige i matveien, og har liksom det samme hver uke, bare på foskjellige dager... Så noen super gode og lettvinte tips til meg jenter?? Virker som om noen her er veldig gode på å lage mat.. )
~sjiraff~ Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Her skal sambo og snuppa få kyllinglår med salat og potetbåter. Jeg spiser ikke kylling for tiden så på meg blir det salaten og pitabrød )
Tingelingelate med to tomater Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Vi skal ha laksefilet med tagliatellepasta...har aldri smakt det før og gleder meg. Skrev ut en middagsliste på 5 uker som noen hadde vært så snill å lage her inne:-) Mange fine tips...
fiona71*2pp Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Åh, så spennende... er det lenge siden den middagslista var her da... kanskje jeg må prøve å leite den opp.... )
Mammat4 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Vi skal ha fiskegrateng med gulrøtter og poteter.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Vi skal ha omelett, ikke sånn tynn flat men en stor og tjukk med masse egg,ost,pølse, løk og melk samt godt brød ved siden av, mMmM:)
*ale* Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Karbonader med potetmos og grønnsaker. enkelt i disse sykdomstider:P
3 blå Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Skal til mamma å spise fiskegrateng... Jeg er ikke så glad i det, men jeg er syk og orker ikke lage mat. Ikke har jeg hverken luktesans eller smakssans heller, så det er vel det samme hva jeg spiser...
Tingelingelate med to tomater Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Er ikke så lenge siden den var her. Har lagret en på maskinen og kan lete den opp igjen:-)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Mandag; Pasta Di Parma med pølse/bacon og baguetter Tirsdag; Laks og tagliatellepasta Onsdag; Pølse med makaronigrateng og brun saus Torsdag; Seibiff med poteter og gulrøtter Fredag; Taco Lørdag; Hjemmelaga pizza Søndag; Koteletter med poteter og grønnsaker Mandag; Spansk gryte med pasta Tirsdag; Fiskegrateng med poteter og gulrøtter Onsdag; Ostesnitzel med potetmos Torsdag; Kokt fisk med poteter og grønnsaker Fredag; Lasagne med baguetter og salat Lørdag; Toro Wraps Søndag; Kjøttkaker med poteter og ertestuing/kålstuing Mandag; Spaghetti med kjøttdeig Tirsdag; Fiskeboller i hvit saus med raspa gulrøtter Onsdag; Pølsegrateng Torsdag; Fiskekaker i brun saus Fredag; Kylling i pita Lørdag; Biff med poteter og broccoli Søndag; Orientalsk gryte med salat og baguetter Mandag;Karbonader med potetmos og brunsaus Tirsdag; Kokt laks med poteter, agurksalat og rømme Onsdag; Pølse med brød Torsdag; Stekt fiskepudding i hvit saus med poteter og gulrøtter Fredag; Pannekaker Lørdag; Kyllingfilet med potetbåter, grønnsaker og kyllingsaus Søndag; Stek med poteter og grønnsaker Mandag; Tomatsuppe med makaroni og egg Tirsdag; Fiskepinner eller Crispies med potetmos Onsdag; Italiensk gryterett med salat og baguetter Torsdag; Fiskesuppe Fredag; Hamburgere Lørdag; Skinkebiff med potetbåter, grønnsaker og soppsaus Søndag; Kjøttsuppe med flatbrød Er jo helt supert at den som har laget denne lista la den ut på dinbaby:-) Veldig takknemlig for det:-)
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Genialt-nå er den lagra her og Men vet du oppskriften på de ulike gryterettene....orientalsk, spansk og italiensk?
fiona71*2pp Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. februar 2008 Tuuusen takk du... Er då tur på butikken nå... så jeg tar lista med meg... Mhmmmm )
#Ariadne# Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 sikkert toro poser... de har alle 3 gryterettene hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå