lille sprelle Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Trodde ikke man måtte sende skattekort til nav jeg - men er ikke helt sikker. Er rimelig sikker på at nav har tilgang til opplysninger om skattetrekket ditt. (Det har i hvertfall klp og de er jo private!)
Gulp Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Var på Nav og spurte om jeg måtte levere det, og fikk til svar at nei, det fant de frem selv. Men spør der du bor, kan jo hende de gjør ting forskjellig, vil jo ikke få noe tull med Nav. Trust me, det er ikke gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå