Gå til innhold

grr...hvorfor ga jeg han sutten igjen???


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Nå vil han ikke sove, hverken dag eller natt. Aldri mer, jeg lover!!!

Huff....

Hvordan går det ellers med dere da? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe kjenner den tanken ja! Men han får bare smokk om natten og i vogna, ellers klarer han seg fint uten.

 

Heldigvis er han flink å putte den inn igjen om natten, så slipper stort sett og lete etter den eller finne ny smokk...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke brukt smokk før for en liten tid tilbake da det sprenger opp fire jeksler på en gang! Kjølige biteleker skjønner ikke frøkna noe av, men en smokk er tydligvis tingen! Hun vil helst ha den hele tiden, men det vi (prøver å) begrense til soving på dag og natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas kommer ikke oppi senga si fort nok, for der ligger det to sutter å venter på han... En i munnen, en i hånda og da sover han godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leander vil ikke ha smokk. Han sutter ikke på tommen heller, eller har noen favorittbamse eller klut. Er veldig greit, men hadde vært fint med ett eller annet når vi sover på fremmed plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hva er problemet hvis barnet er så lite? Hadde det vært snakk om en fire-åring hadde jeg skjønt det. Når de ikke er to år engang må de vel kunne få lov til å bruke sutt/tutt?

Mine får ialle fall lov til å bruke tutt når de sover, og de er 14 mnd. og 3 1/2 år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell oss dine avvenningstriks!! Kan være greie å ha i bakhånd når vi en gang skal begynne med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe triks ja! :) tror ikke jeg hadde så mange triks, han er bare så godt rutinert i legging(håper jeg!) men en periode våknet han på natta, fant ikke sutt og ville ikke ha den når jeg ga han den så da sa jeg god natt og la han igjen. fikk litt vann da. Skrek litt så sovna han. Etter noen netter sovnet han uten og sov hele natta! tjoho! :)

 

Men du anonyme, for å svare deg og :)

Nei, det ble bare sånn. Men jeg vet at det er verre og avvenne 2-3åringer enn 1 år, så når han en periode var lunken til sutten benyttet jeg anledningen. Men skal sies, har mine svake øyeblikk jeg og. :) plutselig en natt bare ga jeg han sutten, da ble mannen litt betenkt så vi avvente igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...