Gå til innhold

Tips til igangsetting av fødsel,mat/frukt o.l?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ananas skal virke modnende, men da må du spise ganske mye ananas, mener å ha lest 6 stk i løpet av en dag? Og gjerne med kanel til - så bare å starte opp fra morgenen av da ;)

Skrevet

har hørt bitter lemon og biola... hvitløk, chilli, rømmegrøt med masse kanel, et glass rødvin( etter det jeg har forstått trenger det ikke være alkohol i den)

Skrevet

Jeg mener jeg har hørt sterk mat og laks. Mytene er mange.... Bevegelse skal vel være bra?

Skrevet

Jeg har aldri hørt spesielt om laks, men fisk er jo et tips for ikke å starte fødsel...

Skrevet

jeg har prøvd: fotmassasje, sitti med bena i vann, gått turer hver dag, gått i trapper, hatt sex, drukket sterk kaffe, ingen ting har hjulpet meg. så nå har jeg gitt opp og prøve alt. hun er nok sinsykt sta, og kommer når hun har lyst.

Skrevet

Vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg skulle massere/olje og tøye mellomkjøttet for å unngå å revne. 10 minutter atter at jeg prøvde å gjøre det gikk vannet -uke 36. Resulterte i at jeg ble startet 3 dager senere og fikk en gutt som kom tre uker for tidlig. Prøver nok ikke det neste gang, selv om det kan ha vært en tilfeldighet...

Skrevet

jeg spiste en hel annanas kvelden før jeg fødte sist gang. venninnen min spiste annanas samme dag hun fødte. men kan være tilfeldighet. vi var begge godt over terminen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...