beibi08+09 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Har vært på ultralyd i dag, og skal få en frisk liten gutt! så ufattelig herlig følelse!! og i tillegg ble jeg og min kjære forlovet i dag! jeg er så lykkelig!! måtte bare dele det med noen:)!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Gratulerer med både forlovelse og med en frisk og fin gutt i magen! Dette er en dag du kommer til å huske :) Hvordan gikk forlovelsen til? *nysgjerrig*
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Gratulerer så mye både med gutten i magen og forlovelsen!!!! Skjønner godt at du er veldig hyggelig nå ja!
beibi08+09 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 hehe.. var egentlig ikke så veldig romantisk forlovelse. vi har snakket litt om å forlove oss, og skulle egentlig bare se på ringer og hva vi kunne tenke oss. jeg spurte hvor lang levering det var på ringene i tilfelle han fant ut at han skulle fri. butikkdama sa at det tok rundt to uker, og spurte om hun skulle skrive ned mål og hvilke ringer og sånn vi skulle ha hvis min kjære bestemte seg for å kjøpe. kjæresten min sa at vi kunne bare bestille de med en gang. men han vil gjerne fri til meg på en ordentlig måte, så jeg vet ikke når ringene kommer, men når de kommer, da skal han fri. blir spennende å se:) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå