Gå til innhold

Noen med termin 28, 29 eller 30 som har


sweetchiquita

Anbefalte innlegg

vært på UL ennå? Hva så de eventuelt? Var på UL fredag og var 6+3, men så ikke annet enn en "god oppklaring" og at alt så bra ut. Det var plassert på riktig sted i livmoren, men så ikke mer. Hun sa alt var greit, men at jeg måtte være noen dager kortere enn forventet. Har egentlig termin 24 sept, men tenker at hvis den korte syklusen min (25) kanskje har blitt litt lenger kan jeg ha termin 28-30 sept. Håper noen kan gi meg litt svar. 5 svangerskap siden forrige fødsel for 4 år siden i morgen, og kjenner jeg bekymrer meg litt. Håper alt er vel på UL fredag om 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg å har vært på UL, trodde jeg hadde nettopp kommet til 8+0 da, men er kun 6+4 idag, så at det var et inntakt svangerskap og et lite nurk, der hjerte slo å slo! :) Å at d kun var en! Hehe! Alt så bare fint ut. Prøv å tenke positive tanker framover nå, d må hvert fall jeg konsentrere meg på.... Har vært svært så bekymret fram til fredagen som var nå, men d lettet når jeg fikk se at alt var bra... Kom sefølgelig noen tårer å da, første gangen for meg dette!!! :) Lykke til! Du fikk kanskje ikke så mye svar,men... Å foresten så trur legen min at terminen min er rundt 1okt, men jeg tror den er i slutten på september. Men får vel vite d litt mer eksakt etter noen uker til! :) Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...