mammalade4 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Fy f... det stinker som et dødt dyr inne på vaskerommer der det henger til tørk. Noen av dere som har prøvd ¨vaske det? Skal jeg bruke dette til babyen? Det sto at det kunne vaskes på 35 gr, så jeg vasket det på 30 og ullvask,men alikavel stinker det... Huff
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Det lukter jo bare ull, ikke noe farlig. Og mye mer når det er vått enn når det er tørt. Du kan trygt bruke det til babyen.
Phantom´ Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Det går over! Jeg kjørte mitt i tørketrommel en liten stund på kald luft. Da tørka det litt fortere. Redd det ville bli mugg i det om det hang vått for lenge...
mammalade4 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 hehe, tusen takk for svar, jeg holdt på å kaste det i går kveld... Gleder meg til det er ordentlig tørket da...
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Det samme har jeg gjort med mine 2 skinn....Lukta bløt sau.. tørket min på stativ i badekaret... lukte slik en go stund... men har også luftet di ute i flere timer... så nå lukter di mest ingenting..... ska lufte di enda mer når det bare blir fint vær )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå