Gå til innhold

Arrrg...holder på å miste motet!!! (slanking)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på Grete Roede-kurs, og har kommet godt i gang. Jeg har totalt skiftet livsstil, spiser 4-5 ganger daglig, teller kalorier, kuttet all snop og chips og drit, spiser kun de "lovlige" mengdene. Har gått ned endel i cm, men bare et par kg i vekt. Jeg går søren ikke ned!!!

Trener ca 3 dager i uka, går turer og trener styrke (treningsball) daglig.

Er ganske stor og skal ned over 20 kg for å nå trivselsvekt.

Hvordan skal jeg på kickstart på forbrenningen da?? Holder på å bli sprø!

Vet jeg må være tålmodig, men... grrrrr...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ketolyse? Og så gå over på grete roede etterpå, for og vedlikeholde?

Jeg vet ikke jeg, bare ikke gi opp!!! Er i samme modus om dagen, har gått OPP siden i går , men har mensen i tillegg da :( Hjelper sikkert ikke..

Skrevet

spis sykahusdietten, og vedlikehold med grete roede etterpå...

Skrevet

Stå på! Det er nå det gjelder!! Så FLINK du er som har begynt på kurs og kommet så bra igang med kosthold og trening!! Grete Roede er rette veien å gå, og etterhvert så vil kiloene sakte men sikkert bli borte. Nå har du jo begynt å bygge mer muskler og de veier mer enn fett, kanskje derfor det ikke vises på vekten enda? Etterhvert som du trener mer og får enda mer muskler så vil forbrenningen øke, helt sikkert!!

Hvis du ellers vil hjelpe forbrenningen litt, kan du prøve tarmskylling. Da får du ut all gammel dritt (bokstavelig talt) som ligger i tarmene og hindrer opptak av næringsstoffer.

Lykke til videre, dette klarer du!!! :)

Skrevet

Her passer jeg på å spise sunt, spise ofte men lite og holde meg unna for mye godterier i helgene..

Har ikke gått ned noe særlig, 1 kg på en mnd..

Nå har jeg ikke målt meg siden 2.januar (skal gjøre det etterpå), men føler det er noen cm rundt mage, lår og hofter..

Er i samme situasjon som deg, trener 3 dager i uka også..

Men vil jo gjerne se det på vekta også da!!!!

Skal ned 18kg, så er i samme bås som deg ja!

Trenger en kickstart på forbrenningen jeg også!! Så trenger hjelp mee too.. Er godt vi er flere da, selv om det er kjipt..

Jeg ville aldri begynt på noen diett (utenom grethe roede som jeg synes er bra), vil bare finne livsstil som jeg kan leve med..

Skrevet

Jeg ammer, så kan ikke gå på keotyse eller sykehusdietten. Trenger dessuten å endre livsstil, ikke "fucke" den opp enda mer. Vanlig mat er nok veien for meg. Skal heller ikke gå for raskt ned pga ammingen.

Men det går sååååå treigt...

Sal tenke på det ang tarmskylling... Er ikke det litt ekkelt?? Koster det mye?

Skrevet

Sendte deg en pm jeg. :)

Det er ikke så ekkelt som det høres ut til og følelsen etterpå er fantastisk. Prisen varierer ca men der jeg gikk kostet det 700 per behandling og det tok vel 20 minutter (pluss tid til forberedelse da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...