Gå til innhold

Hundeeiere - kan dere hjelpe??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen et hundepensjonat å anbefale i Drammen/adker/Bærum/Oslo området? Kan kjøre en bit om det er et bra sted :o) Gruer meg veldig til dette, for hunden vår har aldri vært på kennel før.... Desto mer viktig at dette er et supert sted. Kan noen hjelpe? Takknemlig for alle svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager at jeg er ærlig, men jeg ville heller latt være å dratt på ferie enn å putte bikkja mi på kennel. Har jobba på to kennler, deriblandt Standal som regnes for å være en av de "beste". Mange hunder har det helt ok, men de som ikke har det lider etter min definisjon (og eier'ne får sjelden vite noe). Synes 22 timer i et bur er ALTFOR lenge!

 

Men det finnes mange flinke hunde mennesker der ute som tar inn hunder til privat pass. Se på canis.no om du kan finne noen...

Skrevet

Heisann,

vi har et kjempebra sted, veldig fornøyd. Kjenner en av jentene som jobber der fra før: www.kennel.no

Vi hadde hunden vår der for første gang (og for første gang ever på kennel) noen uker siden. Og hunden skal nok dit noen dager rundt fødselen.

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...