veldigfrustrertfrue Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 F.eks ved å være fadder i plan, redd barna osv. Jeg er fadder gjennom plan, gir 195kr i mnd.. vurderer å begynne å støtte en annen organisasjon, men usikker på hvilken.. Hvem støtter dere, og hvor mye gir dere i mnd???
Poteto Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 eg støtter stinesofies stiftelse en gang i året.. tror det er 600 kr..
Ravna Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har månedlig trekk til Redd barna, Unicef og Røde kors. Jeg gir dessuten ganske ofte til Amnesty, der jeg er medlem.
mammatilTHEODOR:) Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er også Plan-fadder og gir 249 i mnd
MartheMor+Lillegutt Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Vi er fadder for en søt, liten gutt fra Sør-Amerika:)
nettie med 4 små Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Er fadder i Plan og gir 220 kr i mnd der, sambo er medlem i Amnesty så går 80 kr til i mnd.
___ Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Vi gir fast en gang i året. Jeg har kommet til at jeg ikke greier å følge opp et Planfadderskap eller liknende over mage år. Da er det bedre å gi en stor sum før jul.
___ Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Har foresten et lite fast trekk til røde kors. Det hadde jeg faktisk glemt. Krever ikke noe mer av meg enn at det er penger på kontoen ;-)
Vipsenmamma Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er fadder til et barn i en SOS-barneby. Jeg gir 225 kr i mnd.
2 Sommerbarn Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Fadder i sos barneby her også. 225kr i mnd.
Himmel og hav Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er SOS fadder til ei jente (225,-), er feltpartner i Leger uten grenser(200,- her kan du velge beløp selv) , og gir til andre organisasjoner en gang i blandt, men ikke noe fast.
Lekamøia Skrevet 5. februar 2008 #14 Skrevet 5. februar 2008 Plan - 220,- Amnesty - 100,- + sporadiske gaver og sms-aksjonist Voksne for barn - husker ikke beløpet, men det betales en gang pr år.
blåbæret Skrevet 5. februar 2008 #15 Skrevet 5. februar 2008 Gir 200 til Røde kors hver mnd. Får medlemsblad med informasjon om hva pengene brukes til osv. Virker seriøst og jeg slipper å forholde meg til et ansikt, brev, pakker osv Har vært fadder i sos barnebyer og Plan før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå