Mamma sin prins*Nikolai* Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei, mitt barn er nå 2 månder og 2 uker og har veldig lyst til å ha han med på svømming.Er det noen som vet hvor lenge han kan være i bassenget før vi må ta han opp?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 30-45 min.. er så lenge vi holder på på babysvømming..
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Vi går på babysvømming med lillegutt som er 6,5 mnd, vi er i vannet i 30 min, mer enn det anbefalte ikke treneren/læreren da de små fort blir slitne! Lykke til, er utrolig gøy!
Krokka og prinsessa Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 På babysvømmingen sa hun 15-30 min første gang. Så øker vi gradvis til 45-60 min så lenge de er under året. Viktig å gå opp av vannet mens babyen enda er positiv, altså ikke vente til han/hun er lei.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Hva har man på dem, og hvor kan man kjøpe det?
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Vi bruker libero badebleier og er fornøyde med de, men går vel også an å få kjøpt badebukser i svømmehallen muligens. Vi fikk ihvertfall tilbud om å kjøpe for 30 kr av svømmeinstruktøren...
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Vi begynte på babysvømming når tulla vår var ca 2 måneder. Første gangen babdet hele gruppen bare 15 min, og siden holder det med en halv time. Kos dere
Mamman til Georg :) Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Vi begynte på babysvømming når Georg var 3 mnd Da begynte vi med å være i vannet i 15-30 min, litt avhengig av humøret hans De blir fort slitne i starten... Vi kjøpte badetruse/bukse på kurset Nå er Georg 6 mnd og vi har begynt på kurs nr 2.. han elsker det, og nå kan vi være i vannet i 45 min uten at han blir sliten Gled deg, for det er kjempemoro Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå