Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Er det noen her som har stikninger og er ømme rundt halebeinet? Syns det er litt ekkelt, jeg. Kjenner meg nesten forslått, men har ikke gjort meg noe der.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Hehe, nå snakker vi på litt mange tråder her men:) Jeg har d slik innimellom. Har prøvd å bite merke i når d er i syklusen for å se om d kan ha noen sammenheng. Men når jeg har vondt glemmer jeg å tenke på d. Har ikke stikninger er bare øm rundt halebeinet når jeg setter meg o.l. Har det litt slik nå. Stiv liksom, men ikke noe vondt.
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Har aldri hatt det før, jeg. Men nå er jeg skikkelig øm og har mest lyst til å snurre rundt og legge meg på magen. Men når jeg ligger på magen så får jeg så vondt i disse hersens ømme puppene mine. I tillegg fryser jeg skikkelig og da får jeg enda mer vondt i puppene for da blir brystvortene stive. Ikke en helt bra sirkel det her altså. Hehe.
monca*84*j12 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 jeg har lest at er man øm i hale benet er det gravid symptomer.. at det har med bekkenet og gjøre... så kanskje du er gravid... kan jo tenkes... håper på det for deg..
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 sniker en liten tur hit fra 2.tri... vondt i halebeinet kan være et symptom på bekkenløsning.. vanligst å få dette i 3-4 mnd. men det er faktisk noen som finner ut at de er gravide pga bekkenløsning... kan være i korsryggen, setemusklene, halebeinet, lysken og tom. øvre del av lårene har jeg hørt.. sikkert flere plasser og...
*Drømmer Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Eller det kan være "tvilling"? Har jævli vondt der selv, men har hatt to "tvillinger" før, og nå er det 3dje på vei :S
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2008 "Tvilling"? Hva mener du med det?
duracellmamma Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 jeg tror nok det er et symptom på at man er gravid.. jeg har STORE problemer med ømt og vondt halebein, vondt å ligge, sitte og gå... unnskyld, ble litt syteinnlegg men skulle egentlig fram til at det kan være et tegn på at man er gravid... i tillegg er det tvillinger inni magen her, så kanskje derfor lykke til videre:)
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2008 Åherregud, nå gir dere meg panikk her. Er det liksom et vanlig tvillingtegn? Har lyst til å være gravid jeg altså, men tvillinger blir for mye ja. Hehe. Når fikk du dette da?
duracellmamma Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 hehe... må jo ikke være tvillinger men et tegn på at man er gravid... er 6mnd om 1 uke, fikk det for ca 3 mnd siden så... du da ?
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2008 Er ikke gravid, jeg. Hehe. Håper det ikke er tvillinger om jeg er så heldig at jeg er gravid gitt. Er de av samme kjønn eller en av hver til deg?
duracellmamma Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 hehe... det er jo bare dobbel lykke da:) de er toeggede , den ene er gutt men de tror den andre er det også, men kan ikke se så mye pgr av for lite fostervann... (høyrisikosvangerskap vettu ) ...
Truseprinsesse Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. februar 2008 Har du tvillinger i familien eller?
duracellmamma Skrevet 5. februar 2008 #14 Skrevet 5. februar 2008 ikke på pappas siden, men syns mamma sa at mormor hadde vært gravid med tvillinger men ikke født... hun ville ikke prate om det sa hun... så er litt uvitende på det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå