Gå til innhold

Kakao (nicket)

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Takk for rådet i går.

Ole Brum overlevde en runde i vaskemaskinen og snuppa er kjempeglad for å få igjen en ole uten spy på =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra!

Her i huset har trekket til bilsetet gått en runde i vaskemaskinen i dag. Det var merket med håndvask, men det lot jeg som jeg ikke så.... Henger til tørk over ovnen her nå. Vi kan ikke dra no' sted i ettermiddag, i alle fall... Var rimelig fullt av illeluktende eplejuice-forkjølelsesslim-spy........ Uæh...

Ang Ole Brumm... Nasse Nøff er livsnødvendig her, da, og han skulle også egentlig svært gjerne hatt en runde i vaskemaskinen, men jeg vet snart ikke om jeg tør... Han har blitt så "slaff" i det siste, liksom.. Vi har flere navnebrødre (svært velvillig skaffet til veie av hyggelige hjelpere her på DiB, forresten!), men de er jo ikke bra nok... De sitter så flotte og fluffy i hyllen og liksom bare strutter av energi, mens "beste-Nasse" han er utrolig vissen i fargene, hodet henger og slenger, og han kan slett ikke sitte av seg selv lenger.... Det er fristende å slenge ham en runde i maskinen, men hva hvis han ikke overlever enda en vask...

Gjest irismor
Skrevet

Da blir det krise i heimen tenker jeg.

Og ingen Nasse kan erstatte den allerede godt brukte Nasse =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...