Gå til innhold

Av ren nysgjerrighet ang babysang...


Anbefalte innlegg

Skrevet

På den babysanggruppa jeg går på er vi mellom 20 og 25 mødre med barn hver gang. Det jeg har lagt merke til er at vi er 3 guttemammaer, resten har jenter...

Hvorfor det tro?

Går du på babysang? Og har du gutt eller jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg går ikke,har lyst men får liksom alldrig tia. for d er alltid noe å gjøre. vet ikke om d er babysang i nærheten heller( bor i trondheim) jeg er hjemme med begge mine gutter på 2.5 år og 7 mnd..vist jeg skal noe må jeg ha me 2.5 åringen oxo,å han er liksom ikke så roli for å si d sånn.

Skrevet

Jeg gikk det første året hans, har gutt, og det var ganske mange gutter der :)

Skrevet

Jeg gikk når han var 6-8 mnd, har gutt og det var flere gutter i den gruppen. Får vi en gutt til så blir det babysang på han også. :)

Skrevet

Jeg har gått med begge mine gutter, og da har det vært en ganske jevn fordeling på kjønn.. Men av og til blir vel barnegruppene sånn, min eldste begynte på skolen i høst, og i 1.klasse er det dobbelt så mange gutter som jenter.

Skrevet

Jeg går på det, har gutt, og de fleste barna er gutter der :)

Skrevet

Jeg gikk med minstemann (gutt), og vi var mange gutter der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...