semma Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Har fått den geniale idè om å snekre (skru) et helt unikt men enkelt stellebord etter perfekte mål for vårt knøttlite bad. Andre som har gjort det og kan komme med noen gode råd?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Vi har gjort det:=) På badet vår har vi dusj og badekar,men lite gulvareal igjen så et stort stellebort var utelukket for min del. Samboer er snekker og har bygt et stellebort over badekaret i dybda slik at vi kan fremdeles bruke badekaret. Har laget hyller og div plukk til stellebordet og malt det. Ble veldig fornøyd og det tar ingen plass på badet eller ``stjeler`` areal. Stellebordet er fastmontert,bygd i spon og er ike større enn at stellemadrassen får plass på den.
semma Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Høres helt genialt ut! Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå