Gå til innhold

Noen som har snekret eget stellebord?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått den geniale idè om å snekre (skru) et helt unikt men enkelt stellebord etter perfekte mål for vårt knøttlite bad. Andre som har gjort det og kan komme med noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har gjort det:=)

På badet vår har vi dusj og badekar,men lite gulvareal igjen så et stort stellebort var utelukket for min del.

Samboer er snekker og har bygt et stellebort over badekaret i dybda slik at vi kan fremdeles bruke badekaret.

Har laget hyller og div plukk til stellebordet og malt det.

Ble veldig fornøyd og det tar ingen plass på badet eller ``stjeler`` areal.

Stellebordet er fastmontert,bygd i spon og er ike større enn at stellemadrassen får plass på den.

Skrevet

Høres helt genialt ut! Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...