Gå til innhold

Hvordan vaske voksiposen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om man kan vaske ullposen inni på ullvask? Det står at man bør sende på rense, men er det virkelig nødvendig. Har bare vasket trekket hittil, men nå har vesla tissa ut hele posen! Håper det er noen med erfaring her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg hadde bare spylt den i badekaret eller dusjen med litt milo på. så er du sikker.. ren blir den og..

Skrevet

enig... spyl med milo, og vips.... jeg ville ikkev vaska den, for det kan hende den blir en diger klump.... det er dumt.

Skrevet

Har aldri turt å vaske ulldyna hjemme...

2 av venninnene mine gjorde det, og de måtte kjøpe ny..

Jeg har alltid sendt min på rens og fått en like fin tilbake..

Legger heler ut ca 120-130,- for å få den vasket..

Står det rens på lappen så bør den renses, tar du det hjemme, kan det hende (som ved mine 2 venninner) at dyna blir klumpete og tjafset...

Skrevet

Tusen takk for svar! Skal se om jeg får den rein i badekaret. Hvis ikke blir det rens. Takk for hjelpa :-)

Skrevet

Samme skjedde her, så jeg puttet den inn i vaskemaskina. Var litt skeptisk mens jeg holdt på, men det gikk greit. Vasket den med milo. Vil selvfølgelig ikke anbefale andre å gjøre det samme, for det står jo på vaskelappen at den bør renses ;) ...hovedsaken var at den overlevde da, var ikke så nøye egentlig, for posen er noen år.

Skrevet

Jeg har vasket den i vaskemaskina med milo. Men jeg vasket også en ekstra gang uten vaskemiddel for at den skulle være skylt ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...