Gå til innhold

jeg skal til jordmor i dag jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er dette svangerskapets første jordmortur. Vel jeg har jo vært på ul, og hos legen en gang, så det teller vel knapt, men så teller det litt likevel, for nå starter oppfølgingen liksom. Lille vennen våres... i dag får jeg høre lyden.... tsjo tsjo tsjo tsjo tsjo... hihi tenk så koselig. Det er deilig å være så glad for det nå, etter så mange uker med ikke glading for denne babyen.

tsjo tsjo tsjo tsjo....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du tsjo tsjo tsjo.....

Det er bare et hjerte der inne eller????

Gøy med jordmor besøk. Litt roligere enn legebesøk synes jeg.

Lykke til.

Skrevet

Så koselig det blir med tsjo tsjo tsjo!! Egentlig er det jo en av de aller beste lydene i verden!:-)

God fornøyelse!

:o)

Skrevet

Fint å høre hjertelyd og kjenne gladfølelsen:-)

Lykke til idag - håper du er like heldig med jordmor som vi var på svangerskapskontrollene:-) Vi hadde verdens nydeligste nemlig:-))))

Skrevet

Det var en fin opplevelse, på alle måter. Hun var streng og mente at jeg ikke kunne gå hele dette avngerskapet også uten noen å snakke med, så det skulle hun fikse.... så få r vi se om hun får det til bedre enn de andre som har sagt det samme.

Hun var varm og mild og trygg og flink og snill, også sa hun at jeg hadde så fin mage at jeg slett ikke trengte å føle meg som en elefant.

"det er naturlig at det syns at du skal ha barn, det er jo ditt barn nummer tre. Nei vettu hva, strutt med magen din og vær stolt!"

Også var hun sånn mild, uten å snakke til meg som om jeg er liten. Veldig deilig at folk kan både være snille og vanlige uten å bli ja.... dere vet.

Fine fine jordmor!

og lyden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he he

"en sindig liten kar det her" ha ha ha en sakte og helt gjevn og fin liten lyd. strekt å høre at han er der... lille vennen!

Skrevet

Graulerer med flott hjertelyd :-D

Håper den flotte jordmordama tryller frem noen du kan snakke med. Det er viktig! Hvis du hadde vært litt nærmere kunne jeg kanskje hjulpet deg i søken etter en profesjonell, men jeg kjenner liksom ingen der borte på vestlandet lenger.

Skrevet

Så flott at jordmor er av den snille,trygge og milde typen :)

Og klart du skal strutte med magen....og bra at hun skal fikse snakkehjelp til deg :)

Lille guttebaby"n..åååå...så herlig...den lyden av bittelille hjerte er nydelig!!

Klemmer

Skrevet

Å nesten som jeg misunner deg både å kunne strutte med magen og høre tsjo tsjo lyden...

Håper du kan glede deg over resten av svangerskapet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...