Gå til innhold

Litt skeptisk men.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg si at jeg ser ikke ned på noen,ikke overhode. Jeg har bare aldri hatt noe tro på spådommer,men jeg må si jeg er utrolig nyrskjerrig på det etter og ha lest endel innlegg her.

Vi har vært gjennom 5 ivf,og nå har det liksom stoppet opp helt med baby snakket....skjønner? Jeg for min del tenker mye på det,men jeg tror mannen min "trøster" seg med at han har to fra før. Men det er ikke nok for meg,er kanskje egoist,men jeg ønsker veldig å bli mamma. Og etter og ha lest litt her,kunne jeg jo tenkt meg å vite om muligheten var der for meg,om det så var adopsjon,surrugat eller lignende.

Er det noen som har opplevd at det stemmer,så jeg kan bli litt beroliget?Skjønner ikke hvorfor jeg er så skeptisk men, kanskje det heller er sannheten jeg er redd for.Noen som kan berolige meg litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har fullt lov til å være skeptisk. Man skal heller ikke stole fullt og helt på en spådom siden vi kan ta feil, og det er så mye som kan spille inn underveis slik at spådommen forandres. At det blir et annet resultat enn det man fikk opp først:)

Får iallfall opp graviditet på deg, men ikke med det første. Ser iallfall ut som det blir det i løpet av året. Får opp sommer/høst. Har en følelse av at det vil skje i august:)

Ønsker deg iallfall lykke til, og håper det klaffer snart

Skrevet

Tusen takk for svar,det er veldig rart,men skeptisken kommer og går hele tiden.Men nå har jeg faktisk fått svar av to stk,og utrolig nok går svarene ut på det samme. så kanskje det er håp for meg alikevel.

Tusen takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...