Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 kynnere når jeg står og går og mensmurringer om kvelden,natten..... kan ikke huske jeg hadde det så tidlig med forrige...Flere som har dette??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg er i uke 34, og har masse kynnere. Det kommer omtrent med en gang jeg begynner å gå, veldig slitsomt. Mensmurringer har jeg ikke. Jeg venter nr.2 nå, og hadde ikke noe særlig med kynnere sist, bare litt mot slutten, men nå begynte det vel rundt uke 27-28, hvis jeg husker riktig. Var hos legen i forrige uke og ble sykmeldt, da det var et slit å komme seg fram og tilbake på jobb. Det går litt bedre nå når jeg er hjemme og kan ta det med ro.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 ingen?????? Er dette bare positiv modning eller kan det være et tegn på tidlig fødsel??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 ja oki. Jeg går heldigvis hjemme men kan nesten ikke stå før kynnerne kommer jeg..og de siste nettene har det vært mye murring.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Jordmoren min sa at det ikke trengte å bety for tidlig fødsel, selv om man har mye kynnere. Det er kroppens måte å reagere på stress. Så det lureste er vel bare å ta det med ro, det prøver jeg på!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 hmm..ja oki..men stresser jeg noe mindre nå så sovner jeg...zzzzzzz hehe.går hjemme om dagen og sitter for det meste rolig pga sterk Bl.
Mooncake Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Sånn hadde jeg det med forrige, fra uke 24. Hente posten = kynner. Opp av sengen = kynner. Kle av og på seg = kynner. Reise meg fra en stol = kynner. Jeg ble sykemeldt og fikk beskjed om å ta det med ro, men kynnerne avtok ikke. Fødsel til termin. I dette svangerskap har jeg ikke kjent en eneste kynner og det er deilig. Snakk med legen eller JM om det
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 takk. Kynnerne er vel kanskje vanlig,jeg tenker egentlig mest på mensmurringene jeg får om kvelden,natten........ ?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 dytter..gi meg flere svar da jenter..Ingen som er/var tidlig plaget med mensmurringer??? hadde det jo seff tidlig i sv men.... nå??
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Eg er i veke 31, og har masse kynnara og litt mensmurring. Eg bekymra meg ikkje. Mensmurring er vel naturleg så lenge magen vert større, og livmora strekkast. Eg tenker at det har samanheng med korleis barnet litt.
sydilla Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 jeg hadde masse kynnere fra uke 13 - sykemeldt fra uke 17. Mensmurringer fra uke 28., holdt på å føde i uke 31. Syns du skal ta det meget med ro og snakke skikkelig med jordmor slik at hun kan vurdere om dette er bra eller ikke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå