Gå til innhold

Kjedelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe gode ider for hva man kan finne på en dag som denne? Begynner å bli lei av det som vises på tven....og finner ikke på noe morsomt å søke etter på nettet?

Er det noen andre der ute som kjeder rompa av seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er så enig. Er 50% sykemeldt, og dagene blir lange og like! Klesvasken står og går og det er sånn nogenlunde greit ryddig her hjemme. Det laver ned med snø ute, så noen gåtur blir det ikke. Men mann burde kanskje nyte roen mens mann kan. Om 3 mnd. er det en baby her. Og da blir det noe annet. men fy for noen lange dager.

Skrevet

Er SÅÅÅÅÅÅÅ enig!!! Jeg går hjemme med datteren min på 4 år men pga heavy Bekkenløsning klarer jeg nesten ikke stå og gå.Så her blir det myyye data og tv om dagen Driiit kjedelig. Heldigvis for jenta mi leker hun ute stort sett hele dagen med naboene.Ellers så er hun flink til å aktivisere seg selv.Gleder meg virkelig til å bli aktiv igjen..må være pyton og ha en mamma som ikke klarer noe ....Vi pleier å bake litt da men....dere vet jo hvor det legger seg når man sitter på ræva hele dagen..heheh

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg.

Jeg sender heldigsvis guttetassen i barnehagen, så han er aktivisert der. Så det er bare jeg som sitter her og trykker.....jeg skal vel ikke klage, jeg nærmer med termin, kun 11 dager igjen!

Gleder meg til å være ferdig med å være gravid, skal bli godt å få kroppen tilbake igjen....og bake med god samvittighet, for da kan jeg jo gå turer igjen. (sliter også med bekkenet)

Skrevet

Bare 11 dager igjen ja er heldig du da! .... har 11 uker igjen jeg......Det er tungt..men får jo bare prøve å tenke positivt å gjøre det beste ut av det. Savner virkelig å bare gå en tur feks....

Skrevet

Har vært sykmeldt siden uke 8 - er nå på vei over i 29. Kjedelig er et mildt uttrykk..... Dvs. en del uker og dager har jeg vært så dårlig at jeg ikke har rukket å kjenne på det, men nå er det sånn at jeg faktisk nesten kan leve en liten smule og da kommer kjedsomheten. Er imidlertid ikke sprekt nok til å gjøre noe særlig, så da......

Skrevet

uff...det er kjedlig å vente på disse unga :-)

Fant denne linken på bryllupsdebatten...http://www.youtube.com/watch?v=QujA8YYgTWU

den var morsom (bare hold ut det første minuttet) da har du noe å le av i de neste 6minuttene i allefall..

Skrevet

Hva med å begynne å lage babyalbum eller noe sånt? Jeg har tenkt å lage litt sånn scrapbookaktig album, så går an å begynne å fikse på sidene, selv om bildene mangler. Kanskje en fordel å vite kjønn først da. Jeg skulle gjort ferdig albumet til lisjejenta mi, men er student så har egenltig alt for mye å gjøre om dagene.

Eller lære et språk? Med slike lydcd og en liten bok. Spansk, fransk, tysk. Da kan man sitte helt stille i sofaen og likevel gjøre noe nyttig.

Eller høre på lydbøker/lese bøker.

Skrevet

jeg har 1 million uker igjen jeg. (eller 15 da) så her kan det bli tregt. Vi skal flytte i mellomtiden da, og lage platting til campingvognen. Det er liksom denne snøfylte februar som er problemet. mister helt motet jeg!! Scrapbook skulle jeg gjerne gjordt, men er ikke god på sånne ting jeg da. typisk. men kunne jo prøvd meg... Tror mannen min syntes jeg er litt unyttig om dagene:) uff. jeg er i kjempe fin form. hadde det ikke vært for denne ryggen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...