Gå til innhold

Prøver igjen i dag.. ang NKI

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hvor lang tid tar det før man mottar studiemateriell, og kan begynne??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg blir sliten av og dytte altså...

Skrevet

Jeg vet bare angående NKS, men der tok det ca ei uke..

og jeg fikk vite fra noen at man burde sende inn første oppgava ganske kjapt.. Det var vistnok noen som hadde ventet litt med å sende inn, og de mistet da muligheten til å sende inn, og alle pengene ar tapt.. (Nå vet ikke jg hvor lenge vedkommende ventet...)

Lykke til:)

er ikke sikkert du ble noe klokere, men har du noen spørsmål, så svarer dem sikkert på NKI:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Okey, da satser jeg på at det ikke tar så lang tid her heller :) Sendt inn bestilling for snart 2 uker siden, men sendte vitnemåla på fredag. De måtte jo ha det før de sendte ut noe.

Joda, men erfaringsmessig så får man kjappere svar her :o)

Tusen takk :)

Skrevet

Hehe, ja det er ganske smart å spørre om ting her:):)

Jeg har igjen ei oppgave, så kan jeg ta eksamen!!!

har tatt dette mens jeg har svangerskapspermisjon, så er ganske fornøyd over å ha klart det så bra med en baby som er sååå oppmerksomhetssyk:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oij, så flink du er!! :) Hva har du tatt da?

Mannen skal ha permisjon her han, så derfor jeg lurer :) Må jo si fra til arbeidsgiver, og nav :o) Han begynner i ny jobb 1.mai, så greit og få begynt liksom, så han får noe utav det :o)

Babyen min bare sover, så jeg kunne tatt det tidligere, men kom igrunn ikke på det før... hehe

Skrevet

Tok ikke stort mer enn en uke her.

Datakortet jeg tar da.

Skrevet

Jeg tar barne- og ungdomsarbeider...

Men karen min får ikke permisjon selv om jeg tar studiet, for det er bare 67% utdanning...

Har meldt meg opp til eksamen, så så fort jeg er ferdig med siste oppgava så skal jeg lese 5 pensumbøker!!!

Skrevet

Det er på NKI .

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oki :) Jeg mangler igrunn bare lærlingtiden for og bli barne og ungdomsarbeider jeg da, men fant ut at det ikke var noe likevel, så nå skal jeg ta helseservicefag.

JEg har sendt mail til nki, og spurt om det var heltidsstudie, og de sa ja, så da antar jeg det.. *gulp*

De har det jo med og svare med en mal, så ikke godt og si :o)

Skal bli godt og få gjort noe ja :)

Skal du ta eksamen på en vg-skole?

Skrevet

Håper det funker for dere da!!!!:):)

Men da blir dere hjemme begge to da, det er sikkert kjempefint:)

Jeg skal ikke bli barne-og ungdosmarbeider jeg heller, skal bli jordmor.. men tenkte det var greit å ha noe å gjøre itillegg til baby imens jeg hadde permisjon i 14 mnd... Har fortsatt ca 6,5 mnd igjen av permisjon!

skal ta eksamen på en vgd ja!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Men er det sånn at man får en kontrakt, som man må signere, og så sende inn til de igjen, før man kan begynne? Eller?

Skrevet

jeg signerte ingen kontrakt på NKS, men kan hende du trenger det på NKI:) Det ordner seg vettu!!

Skrevet

hei.

rart du ikke har fått de enda, men de kommer nok nå en av dagene....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, åja :) Så du tar det bare for og ha gjort det? :o)

Japp, blir hjemme begge to. Sånn som han jobber nå, så reiser han 8, og er hjemme 17.30, så det blir bra for både mor og barn og ha han her :) Liker og være hjemme med han jeg altså, selv om det sikkert kan bli voldsomt. Bare jeg får følelsen av og gjøre noe annet enn og være husmor :o) Hehe

Oki, til sommeren da eller? Det går nok veldig bra :) :)

Skrevet

Ja, hehe, jeg gjør det:)

Så har jeg ihvertfall trent studiehjernen min under permisjon..!

hadde likt å ha samboern hjemme jeg og, er ensomt å være alene med babyen dag inn og dag ut!!!

Ja først i juni..!! Så håper det går bra, er vel ikke såå mye verre enn andre vgd-fag!!!:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kan være greit med litt annen input enn bare "dædædædæd, såå flink gutt"... hehe :o)

Ensomt ja :(

Så du har meldt deg opp nå? har ikke satt meg helt inn i det med eksamen enda jeg.. håper jeg får tatt første eksamen til jul, HÅPER HÅPER! :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

5 om dagen, min heltinne :) Du kommer alltid som en engel hver gang jeg lurer på noe :o)

Jeg sendte inn vitnemåla nå på fredag, de måtte jo ha det før jeg fikk noe i posten: Kurset bestillte jeg vel for 2 uker siden?

Men da vet du jo det om kontrakta.. får man en man må signere, og så sende inn igjen? Får man alt samtidig?

Og hva skal nav ha?? Herregud, jeg tyter jo høl i huet på deg ;o)

Skrevet

Ja meldte meg opp nå, greit å ha gjort ferdig all eksamenslesing før jeg starter igjen på studier!!:)

*Håper det går bra*

Skrevet

Næææææææææ.... ingen kontrakt. Må sjekke papirene mine, huske jo ikke.... Bestillingskjemaet er vel det nærmeste man kommer kontrakt.

De hadde veldig kort betalingsfrist..... Tror det var en uke på det også jeg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg tar det på avbetaling, så akkurat det skal vel gå bra :o) Hehe

Hva skal man da sende til nav?? Bare en bekreftelse? Eller? skjønner ittno

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...