Gå til innhold

bekymret:(


siljea

Anbefalte innlegg

etter mensmurringen i går kveld og natt og forandring i utflod, fikk jeg time hos legen i dag, han kjente bare litt på magen og tok blodprøver, så blir det tilbake torsdag for nye blodprøver og fredager kommer det svar om HCG nivået mitt har en fin økning!

men e fortsatt bekymret og har problemer med å tenke på andre ting!

er det noe vits å prøve å få seg en time til UL på privatklinikk?? etter legens bergninger er jeg 7+2, etter internett sine 8 fullgåtte, hehe ikke lett dette her;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off, skjønner at du er bekymret. Men hva slags forandringer i utfloden hadde du ? Jeg også har jo hatt mensmurringer, men det er jo vanlig. :)

 

Bestill en UL. Det fkunne jeg få på dagen. men skal i morgen. :)

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ble litt mer brunlig enn vanlig og en liten stripe blod når jeg tørket meg!! men var veldig lite...

kunne få ultralyd på privatklinikk på torsdag, men fikk du på sykehuset eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne få UL på privatklinikk på torsdag, men eg prøver å tenke på noe annet til fredag, så får jeg vite økningen i hcg-nivået da!! så får jeg ta det derfra, e jo helt bra i dag, bare litt ute siden hu stjal blod fra oss;)

kan de se hvor langt man e kommet i svangerskapet ut i fra hcg-nivå??

 

takk for oppmuntrende ord sweetchicita;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er bekymret syns jeg absolutt du bør bestille ul time på en privatklinikk,og ikke stole blindt på disse hcg-prøvene!!

Hadde jeg satt min lit til bare hcg-prøvene jeg tok for noen uker siden,ville jeg bare ventet på en negativ utvikling... Hcg'n min doblet seg nemlig ikke sånn som den skulle,men var allikevel veldig høy. Hadde i tillegg til disse prøvene en ul undersøkelse,og alle mål stemte overens med den uken jeg var i og hjertet banket og slo!! Det mente legen var MYE viktigere enn stigningen så tidlig i svangerskapet,for det kunne faktisk svinge litt....

Ønsker deg masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...