Bootzy Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei. Lurer på når jeg kommer til å bli gravid. Er midt i mnd nå, kan det klaffe denne mnd? Hvis ikke, når? Ser du evt kjønn og hvor mange barn jeg får tilsammen? Tusen takk:) Jeg: 090380 Han: 051080
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Får opp 2 mnd på deg- Håper det stemmer;) jeg ser 2 barn jeg... To jenter tror jeg!
Bootzy Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Takketakk At jeg blir gravid om 2 mnd? Det er jo ikke så lenge til:) Har 2 gutter fra før, hadde jo vært kjekt med en jente da:) Ser du 2 barn samtidig mener du?? eller etter hverandre? Jeg har alltid ønsket meg tvillinger, tvillingjenter er drømmen min:)
Bootzy Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 Forresten? Ser du noe angående jobbsituasjonen min og kanskje?
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Ser to jenter, men vet ikke om det blir tvillinger.. Jobben... er ikke såååå flink på jobb, men jeg får opp trivsel med kollegaer, men at du samtidig vil bytte?
Bootzy Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2008 WOW!!! Akkurat sånn har jeg det. Jeg trives kjempegodt med kollegaer, men ikke i selve jobben og ønsker å bytte... Har sett meg om etter noe annet, for jeg orker snart ikke mer. Men i det siste (siden jeg ønsker å bli gravid) har jeg tenkt at jeg kanskje skal holde ut til permisjonen, og bytte jobb etter barselspermisjonen. Håper du har rett angående jente, ønsker meg sånn en liten tulle
Bootzy Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2008 Tenkte bare jeg skulle dytte opp slik at du ser tilbakemeldingen min:) Ser du hvilket kjønn venninnen min venter? Hun er født 270181 Hun er vel 11-12 uker på vei.
Bootzy Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. februar 2008 dytter så du får se:) Meldingen bare raser nedover;)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Gutt på henne;) Og jeg synes du skal prøve å holde ut og heller få noe nytt senere! men det er bre en følelse jeg har, det er ikke sikkert det er overkommelig for deg når du mistrives;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå