Gå til innhold

ventetid

to ganske tette og helt ferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo alle sammen, trenger sårt litt hjelp her. Er 28 uker på vei og har vært sykemldt hele svangerskapet, grunnet diverse plager og nattstilling som ikke er så gunstig å gå i når du er gravid. Men nå sitter jeg her og lurer seriøst på hvordan jeg skal få den siste tiden til å gå? de siste ukene... skal ha keisersnitt så det hjelper litt på snrt få vite eksakt dato. Kvelden går greit for da har jeg stort sett mann og barn hjemme, men når han er på jobb og mini er i barnehagen så kjeder jeg meg så grusomt. Å ja har prøvd å ha jenta hjemme fra barnehagen, men hun får ikke stimuli nok fra en gravid mamma som ikke orker og leke på gulvet i 8 timer.....

fysisk aktivitet får jeg nok av, men det er det hode som sliter, må finne noe jeg kan bry hodet mitt med. Jeg er sykepleier og liker alt som har med kropp å gjøre

Snille dere HJELP MEG!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hva med å begynne:

- å male, det gjorde jeg. Lerrett, koster og maling koster nesten ingenting på Europris, Dags Marked osv. Abstrakt maling - jeg glemmer tid og sted når jeg maler. Ikke at jeg er noe flink altså.

- lese gode bøker

- bake kaker som ligger klart i frys til besøk:)

- gå på gravide Yoga.

Jeg selv er fortsatt på jobb, 5 dager igjen faktisk før permisjon - så er ikke lenge igjen her. Men jeg er i god form, så jeg har hatt anledning til å vaske ut, rydde ut av en leilighet, ordnet og styrt med det. Skal selge en leilighet, så da går tiden fort. ellers innredet nytt bosted, kjøpt interiør og kost meg med det. Men da må man være i form da!!!

Ellers så passe på å nyte lange gode frokoster med avis osv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...