Gå til innhold

jeg tror noe er galt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Igår spydde jeg før frokost og var skikkelig kvalm. Har vært skikkelig trøtt, hatt veldig ømme pupper og vært oppblåst i magen i flere uker nå. Er i uke 7. Idag er jeg verken kvalm, trøtt eller har ømme pupper!

 

Har mistet tidligere og da skjønte jeg det uten at jeg begynte å blø eller noe. Tror det samme har skjedd igjen denne gangen. Ikke hatt noen blødninger eller smerter, men.

 

Har dere hatt symptomfrie dager innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vel ikke hatt helt symptomfrie dager. i dette svangerskapet merka jeg symptomene veldig tidlig, og første tegn var ømme pupper, oppblåst mage og tretthet. Kvalmen hadde jeg ikke hver dag i uke seks og syv, den kom å gikk litt. Nå er den her hver kveld. Jeg tror ikke du skal bekymre deg så veldig. Alle svangerskap er jo ulike. I mitt første svangerskap var det ikke alle dager jeg kunne kjenne at jeg var så gravid. :) Kanskje jeg bare kjenner det så mye bedre nå, fordi jeg vet hvordan det føles å være gravid ? Hmm.. ikke vet jeg. Men hvis jeg hadde bekymra meg veldig, og vært deg, ville jeg nok ha bestilt en privat UL, For å få bekrefta at alt er bra med nurket. :))

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer kommer og går. Tror det er helt normalt.... ;) Sender en klem ;) Slapp av og hvil. Dette går bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer kommer og går. Den ene dagen kan jeg være så kvalm at jeg omtrent ikke klarer å stå opp, mens så kan det plutselig komme 3 helt symptomfrie dager! Jeg er 8+2 idag:) Det samme gjelder ømheten i puppene:-)

Skjønner at du bekymrer deg, bekymrer meg litt jeg også da jeg har hatt en SA tidligere, men plutselig kjenner jeg symptomene igjen, så tror dette er helt vanlig!

 

Lykke til!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde det akkurat sånn i natt. Er seks + seks uker på vei, og fikk i natt en ekkel følelse av at det var så "stille" på en måte. Har vært konstant uvel og hatt mye vondt her og der i flere uker nå, også plutselig var alt borte. Ble litt bekymret. Har to barn fra før og aldri opplevd s.a., men tenkte i natt at "nå skjer det".

Det var godt å høre at dette ikke er så unormalt og at det ikke nødvendigvis betyr at noe er galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk UL time hos gynekolog og der kunne vi se en liten bønne med et bankende hjerte. :) Ble satt bare 2 dager tilbake. Det er så godt å ha fått bekreftet at alt er som det skal!! Glad jeg tok følelsen på alvor og bestilte UL hvis ikke hadde det blitt noen forferdelige uker fremover.

 

Ikke vært særlig kvalm siden mandag, er bare veeeeldig trøtt. Gynekologen smilte og ba meg skynde meg hjem under dyna :) Og gjett om jeg er på tur. Så det er altså normalt at formen svinger veldig.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...