Gå til innhold

noen som vet om noen gode/enkle bilde redigeringsprogram..


Anbefalte innlegg

Skrevet

for nybegynnere =P

 

lyst å redigere og fikse litt på bilder..

hadde photoshop før, men det var på gamle dataen, og jeg skjønte ikke så mye av det uannsett :P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke så veldig peiling på sånnt, men jeg bruker en som heter picaza... er fornøyd med den når man bare skal gjøre enkle redigeringer som røde øyne, gjøre bildet skarpere, gjøre om til bruntone eller sorthvitt... osv...

Trpr picaza også er kåret til beste gratis redigeringsprogram... du laster det ned på internett... søk på picaza på google...

 

Skrevet

Picture it fra microsoft.. det fulgte med dataen min. Helt greit til å beskjære bilder, endre litt farger, endre størrelser og sånne ting. er også en funksjon for å lage kort, kalender ol.

Skrevet

ok, så gøy :D

hadde slik man kunne lage kort og slik på andre dataen og..

synest det var gøy..

 

bare synd den gamle dataen, ble gammel :P hehe..

men da har jeg noe å velge mellom da.. takk skal dere ha :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...