Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 er i min 8. uke tror jeg etter mine beregninger, skal til lege om en uke. men lurer på når det er normalt å gå på ultralyd? ser her at mange bestiller så tidlig. men trodde ikke det var før uke 18-20 egentlig? eller tar jeg feil?
svansen Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 mange bestiller tidlig av ulike grunner.. problemer i svangerskaper, hatt tidligere aborter, blødninger m. mere. den ordinære ultralyden er ikke før i uke 17- 20. mange syntes det er lenge å vente å bestiler tidlig ul for å se om alt er i orden med den lille. har selv hatt en tidlig ul, pga noen blødninger. vet at fastlegen min har ul, så kan jo hende hun bruker den på svangerskapskontrollene, skal høre hvertfall
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 ok, takk for svar;) ble bare litt forvirra hehe..sitter her med min første spir i magen så vet ikke så mye som disse kontrollene og UL. men får vel litt info hos legen;)
lykkelykkelykkelykke Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Hvis du vil inn til tidlig Ul kan du bestille det ,jeg skal på privat klinikk den 18 feb ,og sjekke at alt er bra =)))
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 ok;) kjekkt å vite. tror vi venter, err ikke så lenge siden jeg fant ut at vi skulle ha barn så er ikke så utålmodig enda hehe, men det kommer nok;) håper jeg er like langt på vei som jeg har reina ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå