Cheeva=) Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Hei på dere:) Det har vært en periode nå som beibien min har vært ekstremt rolig i magen.. har vært så gale at jeg har trodd noe ikke var som det skulle! Men så de siste 2-3 dagene har hun vært helt sprelsk!!! Hehe.. våken hele tiden omtrent;) Det er bare utrolig herlig å kjenne liv så ofte som jeg har gjort nå i det siste.. men det tyder vel på at alt bare bra, ikke sant??? Er bare det at jeg begynner liksom å lure litt da det har snudd så drastisk:) Ønsker alle en kjempefin dag!!!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Fra å kjenne masse liv flere dager på rad ble det helt stille i magen min. Sammen med litt blod ble jeg veldig bekymret. MEN hun hadde bare snudd seg veldig slik at hun sparker inn mot ryggen min. Fra å ligge på tvers nederst i magen var hun plutselig med hodet ned og rumpa oppover og sparkene blir da veeeeldig skjermet! Du skriver ingen ting om hvor langt du er på vei, men i begynnelsen er det vanlig å ikke kjenne spark hver dag. Og så lenge du har kjent masse spark etter en rolig periode er det ingen ting å bekymre seg for :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå