Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Klarer ikke velge mellom disse.. Skal bruke vogna på vinterføre og helst som bhg-vogn også.. Syns s3 er den fineste, men minuset slik jeg ser det er at den har tre hjul og derfor er litt mer ustødig til soving i bhg, og det at hjulene ikke er luftkanalhjul.. Går det an å kjøpe slike hjul og bytte, slik en kan med mistralen? Begge er jo fine vogner men har litt mer sansen for utseendet til s3. Men dersom vi ikke kan bruke den i bhg må jeg jo ha to...., så da blir jeg vel å gå for det mest praktiske som kanskje er mistral. Går det greit å sove i sportsdelen på s3/mistralen, evt med vognforlenger?? Mange spm... Hjeeeelp..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Skjønner godt at det er vanskelig å velge. Vi har Teutonia Timmy som er litt lik Mistralen, men kan ikke vendes, og så har vi S3. Synes S3'en er tung på vinterføre, pga. de brede hjulene og at det i løssnø pakker seg snø under skjermen på forhjulet. Det går ikke an å bytte hjul på S3'en. Er veldig fornøyd med Timmyen. Anbefaler Mistral om du skal bruke vogna mye i snø. Synes trehjulingen er stødig nok til å sove i, men ustødig når man skal opp/ned fortauskanter o.l. Lykke til med valget.
allegodetingertre Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Mistral blir veldig god på vinterføre med luftdekk! Lun og fin vogn!
Vesle Bie Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Vi har mistral og er storfornøyd med den. Brukte den til minstejenta fra hun var baby (med softbag) til hun sluttet med vogn. Da hun var for stor til softbagen, sov hun i sportsvogn. Vi gleder oss til å ta den frem igjen til neste mann ) Jeg forstår at det kan være fristende å velge den estetisk fineste, men vi har ikke angret på at vi valgte den vi synest var mest praktisk av våre alternativ. Lykke til med valget !!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Hmmmm... Tror vel det blir mistralen da. Men ikke heeelt sikker enda. Hvis ikke må vi jo ha en annen vogn i bhg, for vil ikke ha en der med tre hjul.. Takk for svar!!
VenterNummer2 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 er det ikke ganske vanlig å ha to vogner da? nå har jeg ingen barn fra før, og dermed ikke hatt barn i barnehage, men alle venninnene mine har to vogner (slik at de har en vogn stående permanent i barnehagen til å sove i). trenger ikke å være en like stilfull vogn for soving i barnehage, så hva med å kjøpe spirit s3 til selvbruk og kjøpe en brukt med 4 hjul til barnehagen?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Jo, tenkte vel også at det blir slik.. ) Jippii, da kan jeg kjøpe TO nye
ninenune Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Jeg selger min pent brukte S3, hvis det hjelper deg til god samvittighet til å kjøpe 2 vogner! :-) Se bilder på http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12381904
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Du selger jo den alt for dyrt! Vil ikke ha rød, da vi venter gutt, og skal kjøpe med fashionbag (som jo er dyrere enn softbaggen) og m håndbrems. Herlighetene koster kr 6500 på lilleprinsen.no! Det er jo bare knappe 1000 kr mer enn din brukte... så spørs om du må file litt på prisen for å få solgt..? Selv om det er surt, da jeg ser du gav en høyere pris da den var ny.
Krøllefrøken Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 du kan kjøpe min?? kan til nød file litt på prisen ... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12453348&sid=xz3cbad7P7N832198&WT.svl=Link
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Hva med Mistral-S? Den har jo fire hjul, men de foran kan være svivelhjul eller faste, alt etter hva du ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå