vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 deilig å kunne si det altså.. hehe jeg har også vært på sv.skaps kontroll idag som gikk bra... blodtrykket har gått opp og hjertelyden til babyen ligger på 150 jeg har gått opp 3 kg, men syntes da ikke det er så ille..
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Eyyy...Grattis!!! Velkommen i halvveisklubben.. 3kg er da ingenting...Heldiggrisen....
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 takk jeg gikk opp så mye med vesla første gang at jeg tør ikke tenke på at det skal skje igjen... derfor prøver jeg for engangs skyld å tenke litt på hva jeg propper i meg.. hehe
Juicy med spirer! Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Så sinnsykt fort tiden har gått Vicky! Du var jo på "bli gravid" når jeg kom inn der, og føler ikke det er "halvveis-lenge" siden... WoW! Du får ha masse lykke til fremdeles
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 hehe tusen takk for det juicy.. er godt å ha kommet så langt etter å ha sliti med å få med det hver gang jeg ser kjente fra bli gravid som har klart det, blir jeg så glad... og håper snart det er din tur igjen juicy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå