LegallyBlond Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 eldste ammet jeg til hvert måltid, og ellers om han var varm/tørst. Minsten har ikke tid til å bli ammet på dagtid, så han får bare morgen og kveld. Drikker mye vann i tillegg (han er 8 mnd, har vært sånn siden 6,5 -7 mnd)
Piipii Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Ok, hvis jeg ammer før han får gråt vil han jo nesten ikke spise grøt. Og etter han har spist vil han ikke ha pupp. Så blir bare til at jeg ammer tre fire ganger i løpet av dagen. Er kanjse ikke så lite, mulig bare jeg syns det siden jeg er vant til å amme oftere.
LegallyBlond Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Synes ikke det hørtes så ille ut nei, iallefall ikke om han tar litt når du først ammer. Men er jo noe med vanen ja, jeg synes også det var litt lite i begynnelsen når han fikk så mye mindre enn han pleide. Og storebror ammet jeg mye mer, så ble litt overgang =) Har du introdusert vann? Kan være greit å få i seg litt veske til måltidene. Vi måtte jobbe litt med det, var innom 3-4 ulike tåtesmokker + to ulike tutekopper før vi fant noen han ville drikke, men nå drikker han vann som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå