tudeluuu Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Da har jeg akkurat kommet hjem fra min forhåpentligvis siste kontroll hos JM. Alt var bra! pjuh! Nå er det bare å slippe til mannen. Klar beskjed fra JM. Han har nøkkelen!! Han avgir de samme hormonene som blir brukt kjemisk ved igangsettelse.. her er det vel bare å trosse alle naturlover, og hoppe til køys.. er jammen ikke mange stillinger som fungerer for tiden, med mine sjangrende hofter og store kul, men det må vel bare stå sin prøve..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Med nøkkelen så mener du vell sæden da. Kunne gjerne tenkt meg å hatt sex for å satt igang fødselen, mend et blir dessverre ikke med min mann isåfall. Hvordan jeg er blitt gravid det aner jeg ikke siden han aldri får orgasme. Noe som fører til at jeg ikke orker sex, og aller minst nå når jeg er sliten og snart skal føde. Hm, lurer på om dette er et problem i vårs forhold?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Vi har desperat prøvd dette... men ingenting har skjedd!! Buhu.... Seinest i går, men tror det ble den siste gangen.. da han fikk svie og kløe på tissen etterpå Heheheh!! Hadde vært til jordmor tidligere på dagen som brukte slik hvit krem (ikke vanlig glidemiddel) når hun skulle kjenne etter modning... og den ga vist svie og kløe:) Kjente det også selv etter hun sjekket modningen, men tenkte jo ikke å advare kjærest desverre...Stakkars gutten min:) Heheheh!! Ble vel vår siste gang dette før babyen titter frem:) Hehhehe. Noen som vet foresten hvilken krem som brukes? Er det en slik desinfiserende krem??
Delirium Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Vi har også prøvd å ha oss i massevis siden termindatoen.. Men ingenting skjer. Vel..ingenting og ingenting Blir uansett lite av den type aktivitet så snart den babyen er her. Å sette igang fødtsel er en ypperlig unnskyldning til å få seg litt (mye)hver eneste dag
mammalade4 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Å ha sex for å sette igang er oppskrytt. Enten så er du moden og går i fødsel eller så er du ikke det.... Babyen kommer når den er klar, ikke før og ikke siden... Det tror jeg. :-)
tudeluuu Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 det tror jeg du har rett i =) sæden virker nok modnende, men ikke fødselsfremmende hvis man ikke allerede er litt moden!! men men.. verdt et forsøk, ey??
mammalade4 Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Ja peis på som vi sei oppi Nord,hehe. Husk at det kan bli ei stund til neste gang... etter fødsel. :-)
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Da er det bare å ta sats og hoppe i køya! Masse lykke til med igangsetting på soverommet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå