petitmoi :-) Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Tenkte å ta meg en runde i dag, og hadde vært greit med noen tips til hvor jeg kan begynne å lete... :-)
LegallyBlond Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Det er en butikk som skal ha veldig mye fint, men kommer ikke på hva den heter. Har aldri vært der selv, men det er veldig kjent....heter noe ala lyshuset eller noe.... Sikkert noen bergensere her inne som vet hva jeg mener for den butikken er veldig kjent. Har visstnok mye fint til alle anledninger! Vi var også på den ballongbutikken som ligger rett ved vetrelidsallmenningen, ved siden av rema 1000 der. Kjøpte kjempefine ballonger der som vi pyntet med i lokalet.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Løyten lys eller noe i den duren, ligger der med Rema1000 ved Krambua eller hva det nå heter.
petitmoi :-) Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Tusen takk folkens :-) Da skal jeg ta en tur dit i dag! Hadde aaaldri funnet den av meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå