♥Cherrypie♥ Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Er ikke noe særlig trenings snakk her!:-( Er jeg den eneste som trener mye? :-)
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Neida. Trener bodywork man ons og fre. Og vannaerobic tirs og tors.
LegallyBlond Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Trener 3 ganger i uken, går på spinning og step. Mye er det vel ikke, men er iallefall flere ganger i uken =)
boble <3 Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Jeg prøver å få til tre gang i uken,pluss trille turer med jenta mi.0) Trener step, aerobic og pilates
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 Trener 4 eller 5 dager i uken. Mage, rumpe og lår (en time på senteret der jeg trener) mandag og onsdag. Step torsdag. Pilates på lørdag. Også løper jeg en eller to dager i uken. Mest inne nå som det er vinter.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Wow, opptil flere? Ja, det er sikkert bare du.
Pixie Power Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Trener 3-4 ganger i uken, aldri mindre enn 3, der er jeg veldig bestemt. Varierer mellom spinning, høy puls og styrke, så blir jeg ikke lei og får trent hele kroppen :-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2008 rundt 3 dager i uka er bra syns jeg da:-) arti å høre at det er flere som "jobber" for kroppen sin her, hehe:-) Har aldri hørt noe om trening her inne før så måtte bare spørre! ;-)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Trener jeg også 6 dager i uka, faktisk- annenhver dag kondisjon annenhver dag styrke. Men så er ikke jeg i jobb enda. Blir mindre trening når jeg starter å jobbe igjen!
Go`mamma`n... Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Du er nok ikke alene, nei:-) Trener minst tre ganger i uka jeg oxo. Varierer mellom sal og styrke/vekter.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 nei, jeg trener minst 3 ganger i uka på treningssenter.
Lekamøia Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Jeg trener yoga hjemme ca 5 ganger pr uke. Det er et program som helst bør gjøres hver dag, men det er ikke alltid jeg får til det Trener etter at lille vennen har lagt seg om kvelden når jeg jobber, og på morgenen når jeg har fri. Bruker ca 30 minutter hver gang. Det er kjempefint hvis det blir mer treningssnakk her, for det inspirerer til å fortsette
2nj♥ Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 Jeg trener flere dager i uka, prøve iallfall å få til 3 ganger. Jogger, trener spinning og power, og innimellom litt styrketrening på egenhånd.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 5. februar 2008 #14 Skrevet 5. februar 2008 Neida.. Trener gjerne ca 4 ganger i uken pluss at det blir en del trilleturer. Nå har vesla endelig innsett at lekeparken på treningsentre er topp så nå blir hverdagen min enda lettere.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #15 Skrevet 5. februar 2008 Trener styrke to ganger i uka og pilates tre ganger i uka. Og tar en halvtimes kjapp trilletur hver dag. I tillegg går vi en 2 timers "power walk" hver søndag
~sjiraff~ Skrevet 5. februar 2008 #16 Skrevet 5. februar 2008 Ja du er sikkert den eneste i hele Norge...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 5. februar 2008 #17 Skrevet 5. februar 2008 Trener 3-4 ganger i uka..Det er jo en egen trim debatt her inne da..Saa om du gaar inn der finner du nok litt mer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå