Gå til innhold

Passat VS Bmw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passaten.

Men du er pokka å sjekke at ALT som skal og bør byttes er bytta. Spes alle slitedeler i forstillinga. Det er jo ingen garanti på den. Vanlig bruktbilgaranti Må dere krangle dere til.

Skrevet

Passaten, men så har jeg aldri vært noe fn av BMW heller.. :)

Skrevet

Syntes bmw er så tøff ..

Men joda, har med meg min bror som er mekaniker å går som en

robot gjennom bilen :P Å en far som er flink på å krangle seg til ting :P

Skrevet

spøra jo hvor glad du er i å kjøre på vinterføre da... BMW`n er jo bakhjuls dreven og er veldig lett å få sleng på på glatte veier for de bilene er generelt lette bak........

Skrevet

Vi har hatt lik den bmwen tidligere, bare med større motor, og ikke stasjonsvogn.

Har du vært å sett på, eller prøvd bilene? Og skal du ha plass til barnesetet i baksetet?

En bmw i 3 serien er liten bil, og veeeldig trang i baksetet. Det baksetet kan ikke være ment for å ha passasjerer i. Passaten er nok mye romsligere. Men viss du prøvekjører bilene, vil du ikke være i tvil om hvilken du ville valgt utfra kjørekomforten ihvertfall. Det er ikke passaten for å si det slik :-) Men viss det skal være en familiebil, ville jeg likevel gått for passaten.

Når de har så høy km.stand, er det stor fare for at store deler som girkasse, cluth og andre ting som krever store og dyre reperasjoner ryker. Viss noen slike ting nylig er skiftet, bør dette også spille inn på valget ditt. Går du for bmwen, undersøk om foringene er skiftet. Og for all del, sjekk når registerreima var skiftet sist (uansett hvilken du velger), og vær nøye med å skifte den i tide!

Skrevet

Det skal være en familie bil ja .. Vi har en samme bmw, ikke stv da ..

DEILIG å kjøre.. Har heller ikke noe problem med bilsete bak. Litte

grann trangt menne.. Skal prøve passaten idag, så vi får se :)

Takk for hjelp !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...