Gå til innhold

Barn og skole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen flere som går på vgs, og har barn?

Noen flere enn meg som synes det er tøft og gå på skolen med et lite barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg går siste året på vgs nå og har en sønn på 1,5 år som går i barnehagen.. synes det er tøft ja, han har vært veldig mye syk det første halvåret til nå og det har resultert i høyt fravær for min del. kjipt, men satser på at fraværet går ned denne terminen :-)

Skrevet

ja jeg syns det er veldig tungt.

går påbyggende 20-timers kurs og det er ganske intensivt

har emilie i bhg og hun har vært myyye syk..noe som har resultert i 40% fravær første termin:s

men må få det til å gå på et eller annet vis

Skrevet

Jeg går siste året på vg,og har en snuppe på 6 månder.. Veldig enig med deg, er utrolig tøft,men her er vi så heldig at pappaen henes er hjemme med pappaperm, så det går fint. Men slitsomt og tøft er det helt klart! gleder meg til å bli ferdig=)

Skrevet

Fikk baby i sommerferien, og begynte på skolen igjen etter ferien..(påbygning). Det var tungt på den måten at jeg var sliten, spes. etter våkennetter, kolikkperiode osv... Men, sett bort fra det, så brukte jeg mer tid på skolearbeid hjemme etter å blitt mor enn jeg gjorde før:P Så fort hun sov, satt jeg med ei eller anna bok... Tror jeg fikk bedre karakterer etter å ha blitt mamma enn før. Rart, men sånn var det. Før jeg ble mamma, jobbet jeg veldig mye da, så jeg var sjelden hjemme, og hadde lite tid til skolearbeid. Meeen, nå er jenta mi 4 år, og jeg er ferdig med utdanninga mi, og har fått jobb:D Så det ordner seg, selv om en er sliten i perioder, og selv om en kansje har lyst til å gi opp, så stå på!:) Det er bare for en periode;)

Skrevet

jeg begynte igjen på skolen når datteren min var 10 mnd, og da begynte hun i barnehage også. jeg syns det går veldig greit.

Skrevet

Jeg og går siste året på vgs nå, går barne og ungdom.. Men har ganske høt fravær nå pga at lille gutt har vært mye syk. Håpet det ble bedre dette halv året men ser mørkt ut.. Noen som hvet hvor mye fravær vi kan ha? Fått varsel i flere fag pga høt fravær..

Skrevet

Jeg hadde en del fravær pga timer på helsestasjon osv, og fikk skrevet en slags "attest" på dette fraværet, slik at jeg kan legge det ved vitnemålet mitt når jeg søker jobb. Men jeg hørte aldri noe snakk om at jeg nærmet meg for mye fravær til å få karakter. Tror det var 15% en kunne ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...