Gå til innhold

Er dere "omgsangsvenner" med søskna deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi,hi....skulle stå omgangsvenner!:)

Skrevet

Ja, søsteren min.. hender med broderen også ;)

Skrevet

Er litt sammen med svigerinna mi nå som ho er hjemme i barselpermisjon..

Ellers er vi titt og ofte på besøk hos dem, men om det kalles omgangsvenner vet jeg ikke =)

Skrevet

Ja. Har mye kontakt med den ene søsteren min, er kanskje den personen jeg føler jeg kan snakke mest åpent med!

Skrevet

Ikke nå lenger. Her har alle sklidd fra hverandre. Har en tvillingbror og vi vanket i den samme gjengen når vi var yngre. Hadde også mange venner som bare var den ene sin, men vanket mye sammen. Savner det, så mange gode minner : )

Skrevet

Ja, bortsett fra at vi bor langt fra hverandre. Og er omgangsvenner med flere av søsknene mine sine barn, siden de er nærmere i alder enn søsknene mine.....

Sant *Synne*?

Skrevet

Ja:-)

Nå har jeg bare broren min igjen og vi har vært som tvillinger bestandig. Søsteren min som jeg dessverre ikke har lenger var også veldig nær meg og ham:-)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Har fått mye mer kontakt med min lillebror i det siste. han er 2 år yngre enn meg. Søsteren min er bare 9 år da, men snakker mye med henne=)

Svogeren og samboeren har vi mye kontakt med.

De har en gutt som er 1 mnd eldre enn jenta vår. Det er veldig kjekt=)

Ser dem ihvertfall en gang i uken.

Håper barna våre blir gode venner!

Skrevet

Ja:0)

Spesiellt den ene søsteren min, ser på henne som en av mine aller nærmeste:0)

Skrevet

Nei, men det er 7 år mellom oss. Men håper vi blir mer sammen når vi blir eldre.

Skrevet

Ja, både med mine søsken og så er vi VELDIG mye sammen med tvillingbroren til sambo.

Skrevet

nei vi "henger" ikke samen sånn sett,men hender vi ser en film sammen med svigerinna mi og typen hennes..

Skrevet

Pokker, er jo to Synner med stjerner her

**Synne** er min niese :) Og er så grei atte

Skrevet

Ikke med mine søsken, men sambo sine søsken er vi masse sammen med. De har små barn alle sammen, det har ikke brødrene mine.

Skrevet

Ja er vel ganske knytta til hverandre kan en si...

Ene broren min bor hos oss pga skole(1år på videregående)

Søsteren min har en sønn som er 3,5 mnd yngre enn Lukas så de ser vi mye til.(hun er 6 år yngre)

Og broren min som er 1,5 år yngre enn meg snakker eg ofte på tlf med. Han kjører langtransport og er ikke hjemme så ofte....

Skrevet

ja, er mye sammen, og er kjempegode venner. De 2 søstrene mine ser jeg på som 2 kjempegode venner, kanskje de jeg stoler mest på faktisk.

Skrevet

Nei, vil ikke si det..har en singel lillebror på 25år, en bror på 18 år og ei søster på 17år...snakker med dem ofte, men omgangsvenner er vi nok i for forskjellige livsfaser akkurat nå til å være. Men det kan jo hende vi blir det i framtida, når de blir "voksne" slik som jeg er :-DDD hehe

Skrevet

Ja med mine. Har mye felles venner, og samme omgangskrets.

Hans søsken er vi lite med. Har prøvd, invitert dem hit på lørdagskvelder på spill og mat osv. De kommer de, men kjemien stemmer bare ikke, og vi har aldri blitt invitert tilbake... Så da får det være litt opp til dem fra nå :-/

Skrevet

Ja, spesielt de to eldste, de to litt yngre brødrene er på god vei, og søstra mi er "bare" lillesøster enda, hun er snart ti år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...