Gå til innhold

Klarsynten,tid til å se hit litt?


Mamma_til_3_jenter <3

Anbefalte innlegg

Du spådde at jenta mi kom til å bli kvitt hofteputa si og det ble hun i går,men de skulle ringe idag hvis det var andre leger som ikke var enig i at puta skulle fjernes,og du sa noe om usikkerhet...Men de har enda ikke ringt så da er hun kanskje kvitt den da:o)

 

Kan du se litt på familie,kjærlighet,økonomi og hvis du har tid??

 

Jeg 080578

Han 260971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

;) Ja, det får vi virkelig håpe!!! Jeg følte jo at det var litt usikkerhet rundt det med om hun var heeeeeelt bra. Men puta er helt sikkert borte!

 

Jeg ser et godt familieliv... men at dere må være flinke til å være konsekvente i grensesettingen;) Det er som om barna går mest til en av dere for å slippe unna...hehe..

 

Økonomien ser stabil ut, og det kan bli et løft i slutten av 2009;) Som om en av dere får bedre betalt eller bytter jobb.

 

Jeg synes det virker som om dere har vært sammen lenge og at dere er trygge på hverandre.

 

Har dere lys sofa? Fikk bare opp ordet lyse møbler, men det kan bety noe helt annet!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper at puta er borte for godt:o)

 

Vi har vært sammen i snart 8 år :o)

 

Sofaen er svart den,men vi har lyse vegger da;) ellers er det mest mørke møbler her...Men vi har pratet om å skifte til lyse møbler,men ikke så praktisk med små barn fant vi ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe;) Nei, det er det ikke! Lurer på hvorfor jeg fikk opp lyse møbler.. det betyr noe, men jeg får ikke tak i det! Det kan rett og slett bety et lyst familieliv! men er usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å,det var godt å høre da:o) nesten så jeg lurer på hva det er jeg og nå;)

nysgjerrig...

 

Godt å høre at du får opp ett godt familieliv da,hender seg at vi krangler litt,og jeg har litt "problemer" med hans gamle exer,og da blir det litt krangling :( men vi kommer alltid over disse kranglene:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...