Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Vi har bestilt tur med jobben.. De spanderer på alle, med samboere.. Det blir kjempekoselig! Men noen som har vært der før? Er det billig der? Hva slags hotell var dere på? Vi har bestilt til Hotel Riga, tror jeg..
desemberjenta06+spire Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Jeg og samboer var på 3 dagers tur til Riga for ca. 2 år siden. Vi hadde en kjempefin tur :-) Vi bodde på konventa seta som ligger midt i gamlebyen. Det er gamlebyen det er koselig å være. Mange fine bygninger, koselig boder der de selger forskjellige ting og mange spisesteder. Vi gikk en dag utenfor gamlebyen og der var det mye fattigdom og dritt ... Riga (gamlebyen) er et lite sted så jeg ville ikke dratt dit en uke. Vi var der i 3 dager og fikk med oss alt ! Mener at det var billig der også ;-) Vi syntes det var et koselig sted og vi hadde en kjempefin tur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå