Gå til innhold

Noen her som har vært i Riga?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt tur med jobben.. De spanderer på alle, med samboere.. Det blir kjempekoselig! Men noen som har vært der før? Er det billig der? Hva slags hotell var dere på? Vi har bestilt til Hotel Riga, tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og samboer var på 3 dagers tur til Riga for ca. 2 år siden. Vi hadde en kjempefin tur :-) Vi bodde på konventa seta som ligger midt i gamlebyen. Det er gamlebyen det er koselig å være. Mange fine bygninger, koselig boder der de selger forskjellige ting og mange spisesteder. Vi gikk en dag utenfor gamlebyen og der var det mye fattigdom og dritt ... Riga (gamlebyen) er et lite sted så jeg ville ikke dratt dit en uke. Vi var der i 3 dager og fikk med oss alt ! Mener at det var billig der også ;-)

Vi syntes det var et koselig sted og vi hadde en kjempefin tur :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...