Sessa ruger igjen... Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Frøkna har endelig begynt å drikke kumelk, og nå har hun helt dille! Ser ut til at hun blir like glad i melk som meg. Jeg drikker fort en liter bare til frokost!
~sjiraff~ Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 Du gir da vel ikke ungen din KUmelk??? Du vet at det bare er for kalver? MM er det eneste som duger opp til hvertfall 2 års alder..! ) Mener å ha lest et sted at de ikke bør drikke noe særlig mer enn en halvliter om dagen, men skal ikke si noe sikkert )
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Jeg lar barna drikke så mye de vil til frukost og kveldsmat, men de får ikke melk ellers. De er også veldig glad i melk, akkurat som sin mor. Men det er jo ikke nødvendig å drikke så mye melk, og eldstemann drikker seg mett til middag om han får lov.
Sessa ruger igjen... Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Pleier å spasere ut i fjøset sånn i 5 tida og klemme ut noen liter. Å, jeg er en dprlig mor som bare ammet til hun var 11 mnd. Skulle selvfølgelig fortsatt å trykke puppen inn i gapet hennes når hun ikke ville mere. Ja, ja... vi får begynne på'n igjen til sommeren når lillebror kommer, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå