Gå til innhold

noen med 1 + 2 tette`??(eller 3barnsforeldre)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan takler den eldste det?

jeg har en på 4, ei på 3 mnd og er gravid igjen og er mest bekymra for hvordan storebror skal takle det! ny baby igjen liksom, men overgangen blir gjerne ikke så stor med søsken nr 2????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var eldste 4,5 år når mini kom, mellomste var vel 2,5 år. Her har det gått kjempebra, ikke noe sjalusi eller noe. Kanskje mest utålmodig over når babyen skulle bli mer mobil, hehe... Enda jeg forklarte mange ganger at små babyer ikke kunne gjøre noe annet enn å spise, bæasje, skrike og sove. Jeg har nok vært veldig heldig med våres barn, ikke noe sjalusi hos noen, kanskje litt antydning til det noen få ganger med mellomste, men det er sjeldent og kan igrunnen ha vært utslag på andre ting og.

Skrevet

Hei! Jeg har ei jente på 4, en gutt på 2 og en gutt på 8 mnd. Må si at den siste kom som en overraskelse, og jeg ble usikker på hvordan dette skulle gå. Men det har gått over all forventning! Storesøster var på en måte over det å ikke være enebarn når nr 3 kom, og var stor nok til at det ble stas med baby. Det tyngste var å gå gravid, ha dårlig fysisk form, det synes jeg gikk ut over ungene. Men nå går det kjempefint - eneste stresset er når alle mann skal ut døren samtidig, da er det høyt støynivå i heimen! ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...