Gå til innhold

Lillegull, blir 3-barnsmor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du!

Håper det går bra med deg og dine!

Bare lurer på en ting: Du fikk jo vite at Mikael visstnok var jente på 3 UL helt frem til uke 33 eller noe sånt... Så du kjønnet tydelig selv også??

Jeg mener jeg fikk se kjønnet helt tydelig på UL, men etter å ha hørt andre bli grundig lurt, så blir jeg jo litt usikker.

Føler jo på meg at det stemmer og at det blir ei jente da men:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tror ikke jeg så kjønnet selv de gangene de sa jente nei, men begge gangene de sa gutt viste de meg det.. Er ganske lett å se stor forskjell på gutt og jente, så jeg skjønner virkelig ikke hvordan de klarte å se at han var jente. Så selv denne gangen at jeg har jente i magen før jordmor sa det..

=)

Skrevet

Ahh, da kan jeg slappe helt av og slippe å tenke på alle klærne jeg må gi bort dersom det skulle bli gutt, hehe:-)

Helt villt at de kunne si at han var jente på hele 3 ultralyder da!

Håper som sagt alt går bra med dere, og lykke til videre:-)

Skrevet

Går greit fysisk her, mens den psykiske delen er verre. Men sånn kommer det til å være i 3 mnd fremover, jeg må nok bare pine meg gjennom det. I mai sitter jeg med jenta i armene og da er det verdt det!

Lykke til selv!

Skrevet

Ja, jeg skjønner at den psykiske formen ikke er helt grei for tia ja... Dvs. egentlig forstår jeg det jo ikke helt, men det sier seg selv at det er vanskelig.

Håper du får masse positive opplevelser etter at jenta er født!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...