Tante Bassa Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Fikk akkurat høre av ei venninne at det er 70% på alt barnetøy på Barnegarderoben.no. Gjett om jeg skal dit nå.... Vi er så heldig at vi bor 5 min unna butikken. Det er jo sååå mye fint der, og med 70% så kan jeg jo shoppe masse!!
snart mor til 3 Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 hehe.. ja,vi va fleir inne på nettbutikken demmes å handla oss blakke og glade for en tid tilbake...hehe... er noe med det..70% salg gjør hverdagen mye bedre for alle kvinner (vil jeg tro ivhertfall..), til og med bekkenløsningssmerten ble mindre mens jeg satt å handlet og når varene var kommet med posten slik at jeg fikk se hva det var jeg hadde handlet
Tante Bassa Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2008 Ja det gjør noe med humøret og tilogmed smertene i bekkenet ja....hehe
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Hehe. selv jeg som ikke er gravid (ennå) måtte handle på salg der ;-) var sååå mye nydelige ting! elsker den butikken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå