trine25 Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 flytter over hit igjen jeg... hadde SA på fredag... =(
☆twinkle twinkle Skrevet 5. februar 2008 #2 Skrevet 5. februar 2008 åh, jeg vet hvordan du har det! Stakkars! håper det går bedre neste gang..hvor langt var du på vei?
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Huff :-( Det er så trist med SA :-( Føler med deg, og skal krysse fingrene for at du veldig snart får en spire som sitter i 9 mnd Trøsteklem
trine25 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 jeg var 6+4 denne gangen.. så ikke så veldig langt på vei da...
☆twinkle twinkle Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 det er langt nok det...Var det jeg og tror jeg..veeldig trist! det var sånn at jeg ville ikke tro det og ikke gi opp håpet.. men nå har jeg fått nytt håp om ny baby og det håper jeg du også har ! Lykke til!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 Neeei, så utrolig trist!:´-( Sender deg en stor trøsteklem! Håper du blir raskt gravid igjen, og at spira blir der i 9 mnd.
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Velkommen tilbake om man kan si det.. akkurat tilbake her selv etter en MA og blæremola.. Slapp heldigvis cellegift og den obligatoriske "ventetiden", så føler meg heldig tross hvor vondt dette er.
temine Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Så trist! Håper det klaffer for dere og alle andre som har mistet snart igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå