F-mor Skrevet 5. februar 2008 #1 Skrevet 5. februar 2008 Vet at deres husarbeid ikke gjør seg selv alså, men må bare få ut litt fustrasjon. Er så forbanna lei av alt ekstraarbeid. Unger som drar ut på alt mulig og finner på alt slagt ugagn. Nytter jo ikke samme hvor mye jeg sier at det ikke ar lov. GANG ETTER GANG... Di spinner ut på doruller, kliner mat på tvskjermen, klarer ikke å gå forbi en skuffe uten å dra ut hele innholdet. Tømmer på spill og spillekort utover hele stua. Drar ut på sengklær og dyner og puter. Tegner oppetter vegger og vinduskarmer. Drar ut på leker ja i det heletatt. Dere kan spør deg hvor jeg er? Men det skjer så fort, gjerne mens jeg går på do eller uner meg å lese avisa el. Mannen min er flink han alså, vist jeg sier hva j\han skal gjøre, men jeg er så drita lei av at jeg må ha styr på alt. Han gjør det vist jeg sier det, men han kan ikke ha ansvar for noe. Jeg må minne han på å mate dyrene, han gidder ikke å bruke 10sek på å ta pose i bioen, det han ikke tenker på er at jeg må da bruke 10minutt på å vaske søppeødunken etter på. Nå har jeg vært uten oppvaskmaskin i en uke, har han ringt til repratør?? NEI.. Så jeg gjorde det selv igår... Som alt annet... Dressen han hadde om jul, henger i bilen ennå.... bilen flyet forøvrig i rot, venter bare på at jeg skal rydde den.... Ungene er 3 dager i barnehagen.... Når dem er der, rydder og vasker jeg oppp alt rot og gris og kliss. Hadde vært så herligt å kunne slappe av en gang i blandt. Men da hoper det seg opp til det dobbelte. Er så lei av å si at: det og det må gjøres, nå må du klippe plenen, nå må du betale den regningen, nå må du gå til frisøren, ect ect.. akuratt som han ikke respekterer meg... Dette har vi diskutert hundre ganger, hver gang jeg tar det opp blir han drit sur, og liksom rydder hele huset i forbannelse fordi jeg sier at han ikke gjør noe. Mannen min er flink, men han ser ikke hva som skal gjøres. Ikke har han noe behov for å ha det ryddig og rent rundt seg heller. Han går på jobb og om kvelden tar han seg av ungene, mens jeg er på jobb. Han er flink med ungene. Når jeg kommer hjem fra jobb legger jeg meg, så er det på an igjen neste dag.... Måtte bare få ut litt fustrasjon.... Bare på tiden jeg brukte å skrive dette, ble det enda mer rot rundt meg;-)
F-mor Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2008 kjenner meg igjen i det du skriver. han er jo en flink mann alså, men har ser det bare ikke, ikke har han det samme behovet heller. Han driter i om sengene ikke er redd opp, og rene klær kunne liksågodt lagt i en kurv... han skal jo bruke det uansett... Han vasker over gulvet på kjøkken og bruker den samme filla til å vaske over do med, så tror han at han har vaska hele huset...
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Endelig noen som har et sånn som meg!!! Men hva gjør vi?? Kan vel ikke bare finne oss i det????
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 5. februar 2008 #5 Skrevet 5. februar 2008 *ler*!!!! dere beskriver hverdagen min 100%!!! joda jeg har en flink mann, det skal han ha!! men akkurat som deres, så tror han at det holder å bare svippe over gulvet så er det rent, og glemmer å skrubbe over flekkene!! og han ser ikke problemet i å bruke kjøkkenklut som vi bruker til å vaske kjøkkenbenk o.l. med , til å vaske på veslas hendene eller ansikt!!! gjett om han får seg en skikkelig kjeft når han gjør det der!!! bruk egnet klut til egnet ting!!!!!! grr!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå